21 april 2010

En grej vi önskar oss

Vi har inte tänkt så mycket kring det här med presenter, det är ju trots allt väldigt långt kvar tills det blir bröllop. En grej har jag dock faktiskt på önskelistan och den tänkte jag passa på att skriva ett inlägg om. Kanske hinner jag återkomma till det flera gånger?

Under vår resa i Italien, den som prinsen friade på, träffade vi två grymt trevliga killar från Värnamo, Emil och Albin. Vi hängde, åkte skidor, afterski-ade och festade. Naturligtvis försökte jag underhålla träningsbloggen och då visade det sig att Emils flickvän också har en blogg. Därefter har jag kikat in hos Anna med jämna mellanrum, en fantastiskt talangfull tjej som målar i de allra flesta material.

Hos Anna kan man beställa porträtt och tavlor, efter foton. På önskelistan står alltså nu en eller kanske tre Ileby-tavlor, målade efter våra bröllopsfoton efter bröllopet!

3 kommentarer:

Frida sa...

Vad kul att du läser min blogg! Din var ju riktigt fin!

Unknown sa...

ja det där med presenter är svårt, jag har så svårt att önska mig saker.. men samtidigt vill man ju inte ha stekpannor, karlotter och annat man kanske inte tycker om eller redan har massor av. Vi har önskat oss upplevelser, men vet inte hur pass många som läser infon på bröllopshemsidan förstås..

katja

http://giftassugen.blogg.se

Frida sa...

Hej! Ang. promenadbandet på min blogg. Dessis motivering till att just detta inte var bra var för att det tydligen ska vara väldigt kort. Så för mig som är 1,76cm så skulle det aldrig funka. Idén med promenadband gillar jag dock. Kunna röra på sig och slippa regn och rusk och kunna se Desperate Housewives samtidigt. =)