16 februari 2010

Lokalfunderingar

Vi letar och spanar, skickar mail och hör oss för. En lokal har vi tittat på, vi gillade det vi såg, men vår budget är inte obegränsad så vi måste absolut kika på några alternativ innan vi bestämmer oss. Några bröllopstidningar har också inhandlats för inspiration men det är nästan så att de stressar med sina planeringslistor...

Att bestämma datum kan ju vara en bra grej i och för sig - då vet man ju om man är ute i extremt god tid eller bara i hyfsat god tid! Vi tror dock att när vi hittat rätt lokal så kan vi bestämma datum utefter det.

1 kommentar:

Johanna sa...

Åh, KUL att du startade bröllosblogg, helt rätt! :D (tycker jag ;)) Även om jag inte gift mig (eller går i giftastankar just nu) så har jag ju varit på min beskärda del bröllop... och kan kanske komma med ett eller annat tips längs vägen ;)