30 mars 2010

Lokalfrågan

Lokalfrågan och gästlistan är tight förankrade. Vi har såklart börjat skissa på en gästlista eftersom man måste utgå från något när man letar lokal. Listan, som ännu inte känns helt klar, innehåller redan nu 85 namn. Vi får väl se hur vår lista ser ut efter helgens lokalletande i prinsen hemstad Linköping. Där finns en lokal med en maxangivelse på 80 i middagssalen....

Vad tusan händer om vi blir kära i den?!

Namnfrågan är en annan grej där som skulle kunna vara en het potatis. Nu blir det inte så för oss...Att jag kommer byta efternamn efter bröllopet är något vi bestämt gemensamt (även om jag nu när jag tänker på det tycker att det känns lite underligt)

Såhär kan det annars se ut:


Skämtåsido. Jag tror nog vi har en rättså bra bild av vilka vi vill ska närvara, men sen är det ändå frågan vad som händer om vi hittar en lokal som känns wow som inte rymmer alla-alla.

3 kommentarer:

Eva sa...

Vi ska gifta oss i Grekland och där verkar det lite som att man kan trycka in hur många som helst i lokalerna, så det har inte vi haft problem med! =)

frida sa...

Om ni skulle få problem med hur ni ska gå in så kan ni ju alltid hålla den här takten...

http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0&feature=fvw

fast ni har säkert kammat youtube och sett den ;).

Unknown sa...

fnissar lite åt klippet om kvarteret skatan. Det är ju så kul!

Max 80 pers borde ju gå att klämma in 5 personer till på tycker man ju.


Måste göra lite reklam för tävlingen på min blogg också, du kan vinna ett strumpeband :-)

Katja

http://giftassugen.blogg.se