13 oktober 2010

4 månader!

Gah! Tiden springer iväg, igår var det fyra månader kvar tills dagen B. Okej, på ett sätt är det länge men på ett sätt är det väldigt snart. Med tanke på att man inte gärna fixar en massa sista veckan och att det är jul och nyårsfirande emellan så känns det som snart!

Under helgen som var var vi i bröllopsstaden Eskilstuna, och jag bokade in frisören som jag fått tips om. Hon var tyvärr inte på plats, men vi får prata mer och bestämma tid för en konsultation till lite senare, kanske i december eller i januari? Jag har en ganska klar bild av hur jag vill ha håret på bröllopsdagen, något som jag tror kommer passa klänningen alldeles ypperligt. Bokade sminkning också, känns skönt att bli ompysslad av proffs den dagen!


Många val finns att göra!

2 kommentarer:

bemyprincess.blogg.se sa...

Vi har 8 månader kvar och jag känner att det är ju snart :) Så era 4 månader kommer ju bara att rusa :)

katja sa...

snygga frisyrer.
själv tänkte jag lite på att ta något som jag inte riktigt fixar själv, för att få lite extra "finkänsla", ja förutom att det skulle vara nåt jag gillar och passade stilen jag ville ha.