9 augusti 2010

Bästa bröllopsfotografen - DET är lycka det!

Emma. Underbara Emma och hennes kamera har fotat och förberett oss för bröllopsbilderna. Det är och blir Adorable Moments, precis som hennes företagsnamn, när hon är i farten. TACK Emma, tack för att du är du, och tack för ditt arbete.

foto: Emma Sandström, www.adorablemoments.se

I högen av foton finns bilder vi älskar, som vi både blev hänförda av och tog andan ur oss. När man kommer på det blir man generad...och sen ser man saker som andra kanske inte ser. (Stora överarmar och dubbelhakor exempelvis) Men sen, sen kommer en ny sån där bild, och en till... och sen är man förbaskat jäkla överlycklig att vi valt den bästa bröllopsfotografen (No offense J!) som finns att förvalta vår bröllopsfotobudget och föreviga oss.

Ni hittar bilderna och slideshowen här. Vi har alla våra favoriter i slideshowen!
Vi är trygga. Vi längtar. Vi älskar.

7 kommentarer:

Anna sa...

Härligt att ni känner er nöjda och trygga - det är ju nog så viktigt att känna sig bekväma för att bilderna ska bli så bra som möjligt! Tycker att det väldigt finns många fina bilder på er, men just bilden som ni valt ut att visa på bloggen får antingen ditt huvud att framstå som väldigt litet, eller din arm att se väldgit stor ut. :P

sofy sa...

Anna: Intressant tolkning, jag har inte alls tänkt på det. Kanske för att jag är van att se mina armar och du inte är det? De är större än genomsnittstjejens armar och jag har inga problem med det, inte när det syns en linje som tyder anledningen till att de är större, dvs styrka och muskler. ;)

Lina sa...

Oj! Otroligt vackra bilder! Ni är ju verkligen så fina tillsammans. Härligt att ni hittat en så fantastisk fotograf! Tack för en fin blogg som jag definitivt kommer att följa inför mitt eget bröllop sommaren 2011! :)

Katja sa...

Jättefina bilder! haha, vilken kommentar här uppe.. ni är ju jättefina, du är jättefin och du ser ut att ha ett helt normalstort huvud :-)
Era bröllopsbilder kommer bli så stämningsfulla och fyllda av känsla.

Anna sa...

Anna: Jag tycker inte att dina armar ser större ut än genomsnittet på övriga bilder (och ja, du har snygga armar - det skrev jag inget om!), utan att vinkeln var konstig och att djupet i bilden ger ett skevt perspektiv. Det var därför jag reagerade på just den bilden. Men visst har du snygga armar! :)

Felicitas sa...

No offense! :) Jag är som jag tidigare sagt ganska lättad över att slippa (du förstår vad jag menar - glad att få "bara" vara gäst och kunna slappna av och njuta fullt ut av er kärleksdag!)! :)

Fina bilder med mycket känslor och kärlek - som jag skrev både cred till er och fotografen!

Johanna sa...

otrooooligt fina bilder på er! Wow. Det kommer bli kanonminnen av er magiska dag! :)