7 maj 2010

Att föreviga bröllopsdagen

Vi har kontaktat några bröllopsfotografer i veckan. Både prinsen och jag tycker det är viktigt med fina bilder, det är ju de som vi kommer att ha kvar! Jag länkar ju till min fantastiska kompis Jane som driver felicitas foto här till höger. Hennes egna firma är nystartad, och det hon inte har i erfarenhet tar hon igen med talang och driv. Nedan ser ni två bilder hon fotade av mig i september: Om det inte vore för att hon ska sjunga under vigseln (multitalent!) och vara ett stöd under dagen så hade vi kunnat anlita henne - så begåvad är hon. Men nej, det känns inte rättvist och därför har vi valt att ha med en (annan) proffsfotograf under hela vår dag. Vi vill ju att J ska kunna njuta av att vara gäst och fira på ett mycket uppsluppet sätt som alla andra.

Vi har landat i beslutet att ha fotografen med från förberedelser till sen kväll - så att vi är säkra på att allt det magiska fastnar på bild!

Jane och jag på Tessans bröllop, september 09

Nu återstår bara att välja vem det blir. Vi har tre favoriter som vi hoppas vi ska träffa under nästa vecka. Vi tror att det är jätteviktigt att det klickar och att fotografen kan förmedla vår känsla och vilka VI är! Ska bli jättespännande att sätta sig ner med dessa individer och lyssna och få inspiration.

Hur tänker ni kring valet av fotograf?

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilka fina bilder!

Vi blir fotade av en kompis till mig som är duktig men gör det på hobby-basis. Vi litar på att det blir bra.

Katja
giftassugen.blogg.se