4 juni 2010

Bröllopshelg

I helgen går vi på sommarens första bröllop utav tre.

Det ska bli fantastiskt kul, och jag känner mig laddad för en härligt romantisk helg ute i Norrtälje. Vigseln börjar redan vid 14, så det kan bli en lite hektisk förmiddag.

Efter den (säkerligen) superroliga festen sover vi över på ett pensionat och äter sedan brunch gemensamt med brudparet innan vi åker tillbaka mot stan. Bröllopshelgen är dock inte slut där...vi fortsätter ner mot Södermanland för att titta på Katrineholms stadsshotells festsal som verkar himla fin från bilder vi sett. Får se om vi kan tänka oss att vara där inne i centrum. Även om katrineholm är en liten stad så är det ju "stan". Samtisigt...mitt i vintern känner man kanske inte av det så mycket.

Nu ska jag dock skynda iväg och hjälpa prinsen hitta en snygg slips. Grabbar...

1 kommentar:

Mattias Jansson sa...

Jag tror definitivt Katrineholm är stället för er - varmt välkomna.
/Mattias Jansson, kommunchef