1 juni 2010

The dress?

Idag var jag på twink och testade brudklänmningar på lunchen. Det var ett infall - och det var himla kul! Inte trodde jag att det skulle kännas så konstigt och overkligt som det gjorde...

Här ser ni bilder på två klänningar som jag verkligen gillade, dock är de i dyraste laget mot min budget. (tänk 100 % upp) Det är lätt att svärma iväg i huvudet och tänka att xx är ju inte så mycket. Men jo - det ÄR mycket pengar för en klänning man bara ska ha en dag. Jag blev lite förälskad i klänningen ovan. Om det blir så att vi hamnar på det slott som vi har lite på g - då är en sådan klänning helt perfekt!

Jag ska dock känna lugnet lite till - men att testa var himla kul - och jag fick en känsla av att min känsla som jag haft innan var ganska bra. De klänningar som gick i den stilen jag tänkt var snygga på. Nu har jag bara ett problem....- Jag vill testa mer!!!



Jag kan för övrigt säga att personalen på Twink är super! Jättegulliga och duktiga!

Inga kommentarer: